Oleje Millers Oils Nanodrive a Amsoil, chladící kapalina Evans - skladem v Brně - mažeme.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.02.2018
Sleva na brzdy Hawk Performance a DBA až 80%
Všechny produkty v akci naleznete v přiloženém excel souboru. Objednávky posílejte na mail info@mazeme.cz. Produktů v akci je omezené množství! Objed... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Oleje skladem na naší prodejně v Brně naleznete na www.olejebrno.cz

 

Sledujte nás na :Facebooktwitter

 

Loho which oil

Nevíte si rady s výběrem oleje?


Použijte aplikaci Which Oil, poskytovanou firmou Millers Oils. Naleznete zde oleje, které pro Váš automobil dopodručuje jeho výrobce.

Pro odbornou radu můžete také použít následující kontakty:

email :info@mazeme.cz

mobil : 723 961 689

 

 


Testy motorových olejů

Dříve než jsme začali s prodejem olejů Millers oils, zkoušeli jsme je používat ve svých autech a protože nám to nedalo, vzali jsme je i na brzdu - popis jednoho měření najdete níže. Výkon oleje samozřejmě nejde na brzdě přímo změřit, ale zjistit přínos technologie Nanodrive jsem prostě nějak změřit chtěli... Teď používáme oleje Millers oils i Amsoil již dlouhodobě v celém vozovém parku a stejně jako naši zákazíci jsme naprosto spokojení. Tak jako oleje používáme a ve spolupráci se závodnímy tými ověřujeme funkci chladící kapaliny Evans, která se osvedčuje jak v běžném provozu, tak při závodech do vrchu, rally nebo a okruzích.


 

Logo Millers oilsLogo AmsoilLogo Evans

 

Test CFS 5w40 NT ve Focusu 1.6 TDCi

V začátcích našeho eshopu jsme se rozhodli ověřit přínos Nanotechnologií v olejích Millers oils na civilním, neupraveném Focusu 1.6 TDCi. Vozidlo nebylo vybaveno filtrem pevných částic, proto jsme mohli použít olej CFS 5w40 NT, který má stejnou viskozitu, jako konkurenční motorový olej do té doby používaný v tomto voze.

Při prvním měření s olejem renomované značky jsme naměřili maximální výkon 83,9kW a kroutící moment 263,2Nm. Opakované měření jsme na doporučení výrobce provedli až po "zajetí" oleje (600km, které auto najelo bylo zbytečně mnoho, ale měřili jsme ve škole a druhé měření jsme museli odložit kvůli prázdninám). Výsledek odpovídal našim očekáváním, křivky výkonu i točivého momentu mají lepší průběh v nízkých i vysokých otáčkách. Nejvyšší výkon se zvedl na 84,4kW, nejvyšší kroutící moment pak o více než 5Nm na 268,7. Těmto hodnotám odpovídal i svižnější projev auta při jízdě.

Grafy: vykon.pdfkroutak.pdf

Celý článek

TOYOTA GT86 výkonový test - ROGUE MOTORSPORT

 

Britský úpravce vozů Rogue Motorsport provedl test porovnávající motorový olej Millers Oils CFS 0w20NT Nanodrive s originálnímToyota GT 86 olejem se stejnou viskozitou dodávaným z prvovýroby ve voze Toyota GT86. Vůz měl najeto cca 1000 mil, při měření byly provedeny tři testy s originálním olejem s naprosto stejnými výkonovými křivkami, po výměně oleje a filtru a důkladném zahřátí další tři měření, která ukázala vyšší výkon i kroutící moment nejen ve skoro celém rozsahu otáček, ale také větší maximální hodnoty.


Celý originální článek:

Rogue Motorsport conducted back to back tests comparing Millers Oils’ CFS 0w20NT Nanodrive oil against the factory supplied oil of the same viscosity grade in the new Toyota GT86.
The test car had been driven for approximately 1,000 miles of road use. This engine fitted in this model is a 2.0 litre boxer design with Toyota’s D4S direct injection system. The engine was run up to temperature on Thor Racing’s chassis dynamometer and tested repeatedly until three consecutive runs produced identical figures. Performance results using OE standard oil were measured.
The engine oil was drained and replaced with new Millers CFS 0w20NT and a fresh filter was installed. The engine was run up to operating temperature and further power runs were completed. These runs showed consistently higher values throughout the rev range, as well as increased maximum figures.


Car Details
Toyota GT86
2.0 litre boxer design with Toyota’s D4S direct injection system


Results
Changing from factory fill oil to Millers Oils CFS 0w20 NT Nanodrive increased peak power from 157 to 163.1 bhp, an extra 6.1 bhp or 3.8% peak power measured at the hubs
Maximum torque was also from 127.5 to 131.3 lb/fts, an increase of 3.8 lb/fts or 2.9%

It should be noted that the factory fill oil had been used for 1000 miles and this will have thinned the oil a little, making the results obtained with the Nanodrive oil even more impressive.Toyota GT86 Dyno

Comment from the test team

Managing Director of Rogue Motorsport Patrick Mortell commented: “Millers Oils new Nanodrive range continue to impress. When you consider that changing the oil is the most basic element of a routine service, the fact that you can use this as a performance upgrade is significant.”

Toyota GT 86

 

 

 

TOYOTA GT86 výkonový test - ROGUE MOTORSPORT

Britský úpravce vozů Rogue Motorsport provedl test porovnávající motorový olej Millers Oils CFS 0w20NT Nanodrive s originálním olejem se stejnou viskozitou dodávaným z prvovýroby ve voze Toyota GT86.
celý článek...

Porsche - test výkonu v EB Motorsport

Britská firma EB Motorsport, zabývající se výrobou sportovních dílů na klasická Porsche 911 prováděla srovnání výkonu motoru při použití původního závodního motorového oleje CFS 10w60 a nového Nanodrive oleje CFS 10w60 NT od Millers Oils na jejich Porsche 911 RSR z roku 1973 a při měření na motorové brzdě bylo zaznamenáno zvýšení výkonu o 15 koní (5,6%) a kroutícího momentu o 11Nm (3,7%)

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.