Oleje Millers Oils Nanodrive a Amsoil, chladící kapalina Evans - skladem v Brně - mažeme.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.02.2018
Sleva na brzdy Hawk Performance a DBA až 80%
Všechny produkty v akci naleznete v přiloženém excel souboru. Objednávky posílejte na mail info@mazeme.cz. Produktů v akci je omezené množství! Objed... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Oleje skladem na naší prodejně v Brně naleznete na www.olejebrno.cz

 

Sledujte nás na :Facebooktwitter

 

Loho which oil

Nevíte si rady s výběrem oleje?


Použijte aplikaci Which Oil, poskytovanou firmou Millers Oils. Naleznete zde oleje, které pro Váš automobil dopodručuje jeho výrobce.

Pro odbornou radu můžete také použít následující kontakty:

email :info@mazeme.cz

mobil : 723 961 689

 

 


  1. Úvod
  2. TECHNOLOGIE
  3. Vlastnosti olejů
Motorový olej - rádce

Vybíráte motorový olej a nejste si zcela jistí který zvolit? Pokud si nevíte rady se všemi údaji, které u nás na webu nebo na lahvi najdete, zde je krátký průvodce.

Nesnažíme se o odborný výklad, ale o jednoduché srozumitelné vysvětlení základních pojmů, se kterýmy se pravděpodobně setkáte, když sháníte olej do motoru Vašeho auta.

Pro správný výběr motorového oleje je důležité:

  1. Výkonnostní třída
    Předpis výrobce automobilu, který určuje výkonnostní třídu, kterou musí olej splňovat. Pro motorové oleje existuje několik různých norem (základem je zejména evropská dle ACEA, americká dle API, v poslední době jsou ale většinou rozhodující podnikové normy jednotlivých výrobců automobilů).
    U každého oleje na trhu jsou uvedeny normy, kterým konkrétní motorový olej vyhovuje (ovšem ne vždy absence některé normy na obalu oleje znamená, že ji příslušný motorový olej neodpovídá, u výkonných olejů určených pro použití v motorsportu dochází k rychlému vývoji, aby se vyhovělo aktuálním požadavkům závodních týmů nebo výrobců závodních motorů a časově i finančně náročné testování zejména dle podnikových norem výrobců automobilů zde není možné).
    Podrobnější informace o jednotlivých normách naleznete zde.
    Obecně je zde doporučeno dodržovat předpis výrobce, v opačném případě již opravdu musíte vědět co děláte :-)
  2. Viskozita
    Zde výrobce automobilu většinouuvádí pouze doporučené viskozitní třídy dle klimatických podmínek, při kterých je motor provozován (ale poslední dobou normu předepsanou výrobcem plní pouze jedna "viskozita"). Viskozita motorového oleje je běžně uváděna výhradně dle klasifikace SAE (americká „Society of Automotive Engineers“). Třídy jsou ve většině případů označovány zimní a letní třídou. Zimní určuje, při jak nízké teplotě olej zaručí bezproblémový start motoru (nižší číslo udává nižší teplotu), letní pak ukazuje, při jak vysoké teplotě okolí dokáže olej zajistit bezpečné mazání motoru (vyšší číslo znamená vyšší teplotu).
    Zimních tříd je šest, označují se číslem doplněným o „W“ (0W, 5W, 10W, 15W, 20W, 25W), letních tříd je pět (a uvádí se za zimní třídou pouze číslem bez dalšího označení - 20, 30, 40, 50, 60). V našich podmínkách je bez problémů celoročně použitelný motorový olej se zimní třídou 10W (zaručuje bezproblémovou startovatelnost při -30°C) a nižší, letní třída se volí na základě doporučení výrobce a způsobu používání vozidla nejčastěji 30 až 50.

 

NANODRIVE

 

Představujeme Vám vysoce výkonné low-friction motorové a převodové oleje (oleje s minimálním třením) vhodné pro civilní i sportovní / závodní aplikace. Produkty jsou aditivovány nanočásticemi pro razantní snížení tření, opotřebení součástí a pro zvýšení výkonu automobilu. Millers Oils je v současnosti jedinou společností na světě, která tuto high-endovou technilogii používá. 

V civilních aplikacích je největším přínosem snížení spotřeby paliva, menší produkce zplodin a samozřejmě razantní snížení opotřebení součástí motoru a převodovky. 

U sportovních a závodních aplikací akcentujeme zejména přínos ke zvýšení výkonu motoru a snížení třecích ztrát výkonu v převodovém ústrojí. Vše potvrzeno nezávislými dyno testy a měřeními! V neposlední řadě se snižuje riziko závad a poruch, které může rozhodovat o výsledku závodu a nižším opotřebením dílů se snižují náklady na repase motorů a převodovek. 

Aditivace nanočásticemi poskytuje zejména: 
• Výrazné snížení třecích sil a opotřebení. 
• Vyšší spolehlivost motoru a převodovky, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady. 
• Nižší produkci tepla. 
• Vyšší výkon a kroutící moment. 
• Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.